Up kolej.zdokp.pl (strona główna)T A B O Rparowozy Prev Next Slideshow

 Ok1-322
Wolsztyn 04-2005

nr fabr: 2269; seria P8;
ex KPEV 2580 Hannover; DRG 38 3192 (od 1925);
układ osi: 2-3-0; prędkość konstrukcyjna: 100 km/h;
masa służbowa z tendrem: 129,7 tony; masa służbowa parowozu: 78,2 tony;
masa służbowa tendra (22D2-??): 51,5 tony; długość całkowita (ze zderzakami): 18.590 mm;
średnica kół napędnych: 1.750 mm; średnica kół tocznych: 1.000 mm;
max nacisk osi na szyny: 17,7 tony; moc: 1.180 kW (900 kM);
wyprodukowany: Linke - Hoffmann, Wrocław - 1921;
miejsce stacjonowania: Wolsztyn - eksponat;
przebieg służby: na PKP od 1945, skreślony 07-01-1976, 1991 - ustawiony jako pomnik w Szczecinie, 199? - eksponat w Choszcznie, 14-07-2001 - sprowadzony do Wolsztyna.

Download

 Poprzednie zdjęcie  Następne zdjęcie  Strona indeksu
wrak Ok1-322.3.JPG -  Ok1-322   Wolsztyn 04-2005    nr fabr: 2269;  seria P8;   ex KPEV 2580 Hannover; DRG 38 3192 (od 1925);  układ osi: 2-3-0;  prędkość konstrukcyjna: 100 km/h;  masa służbowa z tendrem: 129,7 tony; masa służbowa parowozu: 78,2 tony;   masa służbowa tendra (22D2-??): 51,5 tony; długość całkowita (ze zderzakami): 18.590 mm;   średnica kół napędnych: 1.750 mm; średnica kół tocznych: 1.000 mm; max nacisk osi na szyny: 17,7 tony; moc:  1.180 kW (900 kM);  wyprodukowany: Linke - Hoffmann, Wrocław - 1921;  miejsce stacjonowania: Wolsztyn - eksponat;  przebieg służby: na PKP od 1945, skreślony 07-01-1976, 1991 - ustawiony jako pomnik w Szczecinie, 199? - eksponat w Choszcznie, 14-07-2001 - sprowadzony do Wolsztyna.

Copyright © 2007-2012 by zdokp-bahn[MALPKA]wtvk[KROPKA]pl;
Wszelkie prawa zastrzeżone. All rights reserved.

Całkowita ilość zdjęć: 122       |       strona Dexa       |       symulacja ZDOKP z 1985 r. w programie BAHN       |       Pomoc